Εγκατάσταση Steam
Σύνδεση
|
Γλώσσα
简体中文 (Απλοποιημένα κινεζικά)
繁體中文 (Παραδοσιακά κινεζικά)
日本語 (Ιαπωνικά)
한국어 (Κορεατικά)
ไทย (Ταϊλανδικά)
Български (Βουλγαρικά)
Čeština (Τσεχικά)
Dansk (Δανικά)
Deutsch (Γερμανικά)
English (Αγγλικά)
Español – España (Ισπανικά – Ισπανία)
Español – Latinoamérica (Ισπανικά – Λατινική Αμερική)
Français (Γαλλικά)
Italiano (Ιταλικά)
Bahasa Indonesia (Ινδονησιακά)
Magyar (Ουγγρικά)
Nederlands (Ολλανδικά)
Norsk (Νορβηγικά)
Polski (Πολωνικά)
Português (Πορτογαλικά – Πορτογαλία)
Português – Brasil (Πορτογαλικά – Βραζιλία)
Română (Ρουμανικά)
Русский (Ρωσικά)
Suomi (Φινλανδικά)
Svenska (Σουηδικά)
Türkçe (Τουρκικά)
Tiếng Việt (Βιετναμικά)
Українська (Ουκρανικά)
Αναφορά προβλήματος μετάφρασης
Feel free to upload the SE conversion to Nexus if you want, with a link to this mod.
Since this mod just modifies a few pre-existing numbers, you could also recreate it by yourself with the SE Creation Kit.
Ok um does using Steam Workshop downloaded mods with Nexus downloaded mods creates any conflicts with the game files?
I'm just fearful of encountering bugs from using two different mod managers for the same game.
If you download mods using the workshop, you always need to start skyrim with the steam launcher at least once to sync and update you workshop mods, which has a certain tendency to mess up you load order.
If you also download mods from Nexus and use a mod manager like Mod Organizer 2[www.nexusmods.com](I highly recommend this one), you might need to make sure your load order is correct before starting the game the next time.
Workshop-downloaded mods show up in MO2 as "unmanaged mods", but can be activated and deactivated like any other mods.
I use Vortex since it is the only Nexus mod manager that is supported but thx for the heads up.