Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
Parking spaces located in the park gate building area are just like any other parking spaces. There is no difference.
If cims are using your parking to cross the part of the city (do a shortcut) there is no surprise they don't use car.
Why they would park at the park entrance when after exiting from that park they will need to use the car to move around?
Rules are pretty simple. If cim owns a car he will use it if was not parked too far or it makes sense. If vehicle is far but not too far (still within the limit) they will need to return to car before moving further that's why parking at park gate does not make sense if the park is not their destination.
Also, have you enabled ParkingAI?