Installera Steam
logga in
|
språk
简体中文 (förenklad kinesiska)
繁體中文 (traditionell kinesiska)
日本語 (japanska)
한국어 (koreanska)
ไทย (thailändska)
Български (bulgariska)
Čeština (tjeckiska)
Dansk (danska)
Deutsch (tyska)
English (engelska)
Español – España (spanska – Spanien)
Español – Latinoamérica (spanska – Latinamerika)
Ελληνικά (grekiska)
Français (franska)
Italiano (italienska)
Bahasa Indonesia (indonesiska)
Magyar (ungerska)
Nederlands (nederländska)
Norsk (norska)
Polski (polska)
Português (portugisiska – Portugal)
Português – Brasil (portugisiska – Brasilien)
Română (rumänska)
Русский (ryska)
Suomi (finska)
Türkçe (turkiska)
Tiếng Việt (vietnamesiska)
Українська (ukrainska)
Rapportera problem med översättningen
Well, nm, thinking on it, if the beam is used, it should hurt enemy spies, but the healing factor should also effect enemy spies
-30% Medigun range
-25 Max health on user
Cannot overheal
+25 Ubercharge build rate.
Medigun can target enemies. Targeted enemies will have their health sapped.
Ubercharge restores 50% of the damage to the attacking player's health.
Ubercharge saps enemy Medigun charge. Sapped Medigun charge will be added to your own.