Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
hope that helps
This map was made on survival mode because objective mode didn't existed when I made it. II will update it later amd solve a few bugs
https://i.imgur.com/5rRsse8.jpg
Pathing might need refinement in this area, they stick like glue to these areas.
---------------------
https://i.imgur.com/ZIwOZHD.jpg - Bad geometry
https://i.imgur.com/sOOR3OQ.jpg - 'VIP' can leave the area early if a Husk shoots at the welded doors, bonus points that the VIP got stuck in a truck, resulting in a softlock.