Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
NPCReplacements=(FromClassName="FemaleArgent_Character_BP_C",ToClassName="")
If they are still there remove the _C.. and also don't forget to do a dino wipe.
NPCReplacements=(FromClassName="Deinonychus Character_BP_Aberrant_C",ToClassName="")
I didn't see difference removing the _C , maybe the normal deino and the aberrant deino share the same path and i can't remove one without the other ?
so i just copy paste this line in the game ini and the argents stop laying as and can be tamed?
dont i need To write anything after ToClassName=
and do i need to copy paste the other lines in too or just this one
i know a little late. i looked in the mod files:
NPCReplacements=(FromClassName="Aberrant_Deinonychus_Character_BP_C",ToClassName="") worked for me