Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
NPCReplacements=(FromClassName="FemaleArgent_Character_BP_C",ToClassName="")
If they are still there remove the _C.. and also don't forget to do a dino wipe.
NPCReplacements=(FromClassName="Deinonychus Character_BP_Aberrant_C",ToClassName="")
I didn't see difference removing the _C , maybe the normal deino and the aberrant deino share the same path and i can't remove one without the other ?
so i just copy paste this line in the game ini and the argents stop laying as and can be tamed?
dont i need To write anything after ToClassName=
and do i need to copy paste the other lines in too or just this one
i know a little late. i looked in the mod files:
NPCReplacements=(FromClassName="Aberrant_Deinonychus_Character_BP_C",ToClassName="") worked for me