Εγκατάσταση Steam
Σύνδεση
|
Γλώσσα
简体中文 (Απλοποιημένα κινεζικά)
繁體中文 (Παραδοσιακά κινεζικά)
日本語 (Ιαπωνικά)
한국어 (Κορεατικά)
ไทย (Ταϊλανδικά)
Български (Βουλγαρικά)
Čeština (Τσεχικά)
Dansk (Δανικά)
Deutsch (Γερμανικά)
English (Αγγλικά)
Español – España (Ισπανικά – Ισπανία)
Español – Latinoamérica (Ισπανικά – Λατινική Αμερική)
Français (Γαλλικά)
Italiano (Ιταλικά)
Bahasa Indonesia (Ινδονησιακά)
Magyar (Ουγγρικά)
Nederlands (Ολλανδικά)
Norsk (Νορβηγικά)
Polski (Πολωνικά)
Português (Πορτογαλικά – Πορτογαλία)
Português – Brasil (Πορτογαλικά – Βραζιλία)
Română (Ρουμανικά)
Русский (Ρωσικά)
Suomi (Φινλανδικά)
Svenska (Σουηδικά)
Türkçe (Τουρκικά)
Tiếng Việt (Βιετναμικά)
Українська (Ουκρανικά)
Αναφορά προβλήματος μετάφρασης
OMG It doesn't stop to even get better! xDDD Yay! <3 _ <3
valanthe, no.
Or just adding an 8 tall gate frame that is the same width as the giant gate. :3
Would it be possible to add in something to allow opening the drawbridge from the outside? It seems it is beyond interaction range when raised and you are at the far side of the gap. If I'm missing an obvious solution already implemented, I apologize.
Also, I would not be opposed to additional wall widths, if such is even possible, to help hide the gaps when things don't quite line up.
I've been a fan of CKF since it was first released, and quite frankly avoid servers that do not run it. Thank you for continuing development on such a game-improving mod.
I'm the regard to things you guys have noticed is missing from the remaster yet is the original they will be added, the rounded floors though will now be pie shaped, basically a triangle with rounded side.
In the mean time until the change is made, use the spawn in admin vault, it contains unlimited supplies of every mod item :)
cheat giveitem "Blueprint'/Game/Mods/CKF_Remastered/Structure_BPs/Admin/Vault/PrimalItemStructure_CKFR_AdminVault.PrimalItemStructure_CKFR_AdminVault'" 1 1 false