Steamをインストール
ログイン
|
言語
简体中文(簡体字中国語)
繁體中文(繁体字中国語)
한국어 (韓国語)
ไทย (タイ語)
български (ブルガリア語)
Čeština(チェコ語)
Dansk (デンマーク語)
Deutsch (ドイツ語)
English (英語)
Español - España (スペイン語 - スペイン)
Español - Latinoamérica (スペイン語 - ラテンアメリカ)
Ελληνικά (ギリシャ語)
Français (フランス語)
Italiano (イタリア語)
Bahasa Indonesia(インドネシア語)
Magyar(ハンガリー語)
Nederlands (オランダ語)
Norsk (ノルウェー語)
Polski (ポーランド語)
Português(ポルトガル語-ポルトガル)
Português - Brasil (ポルトガル語 - ブラジル)
Română(ルーマニア語)
Русский (ロシア語)
Suomi (フィンランド語)
Svenska (スウェーデン語)
Türkçe (トルコ語)
Tiếng Việt (ベトナム語)
Українська (ウクライナ語)
翻訳の問題を報告
But fact is that it magically appeared with adding your mod.
Investigating...
They don't.
btw this is how it looks like in 1970:
i.imgur.com/WlbYc97.jpg
So the older single mods were okay, the new merged mod is not.
I use an Nvidia card on Windows if that helps.
I have to check.
But I second the opinion of klaureji that the sidewalks are too bright.
Like the lightest day of the year. Also the longest and the hottest.
Everybody needs sunglasses that day.
i.imgur.com/Etf0zFB.jpg
This is because many mods rely on the stock textures, and when those are overwritten it affects the other mods.
Sparky66_better_roads_2\res\textures\streets\country_old_small_lane_albedo.dds
Sparky66_better_roads_2\res\textures\streets\country_old_small_lane_albedo.tga
Sparky66_better_roads_2\res\models\material\street\country_old_small_lane.mtl points to the .tga which got the newer timestamp.
So which one?