Zainstaluj Steam
zaloguj się
|
język
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
日本語 (japoński)
한국어 (koreański)
ไทย (tajski)
български (bułgarski)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Deutsch (niemiecki)
English (angielski)
Español – España (hiszpański)
Español – Latinoamérica (hiszpański latynoamerykański)
Ελληνικά (grecki)
Français (francuski)
Italiano (włoski)
Bahasa Indonesia (indonezyjski)
Magyar (węgierski)
Nederlands (niderlandzki)
Norsk (norweski)
Português (portugalski – Portugalia)
Português – Brasil (portugalski brazylijski)
Română (rumuński)
Русский (rosyjski)
Suomi (fiński)
Svenska (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Tiếng Việt (wietnamski)
Українська (ukraiński)
Zgłoś problem z tłumaczeniem
Also, I recommend lowering the additional sensitivity to about .10 points below what i previously recommended.
The D-pad is to switch between throwables
L&R bumpers are to toggle between primaries
A/x - run
B/o - execute/reload/use
X/square - Kick
Y/triangle - Throw Throwable
Right trigger - Shoot
Left trigger - Aim
L click stick - crouch
Back/select - Toggle objective
Also, how do you "disable" a keybind like you described?
I guess my post was all for nothing.
To disable a button, bind the key to a key on the keyboard that isn't connected to a controller button.