Εγκατάσταση Steam
Σύνδεση
|
Γλώσσα
简体中文 (Απλοποιημένα κινεζικά)
繁體中文 (Παραδοσιακά κινεζικά)
日本語 (Ιαπωνικά)
한국어 (Κορεατικά)
ไทย (Ταϊλανδικά)
Български (Βουλγαρικά)
Čeština (Τσεχικά)
Dansk (Δανικά)
Deutsch (Γερμανικά)
English (Αγγλικά)
Español – España (Ισπανικά – Ισπανία)
Español – Latinoamérica (Ισπανικά – Λατινική Αμερική)
Français (Γαλλικά)
Italiano (Ιταλικά)
Bahasa Indonesia (Ινδονησιακά)
Magyar (Ουγγρικά)
Nederlands (Ολλανδικά)
Norsk (Νορβηγικά)
Polski (Πολωνικά)
Português (Πορτογαλικά – Πορτογαλία)
Português – Brasil (Πορτογαλικά – Βραζιλία)
Română (Ρουμανικά)
Русский (Ρωσικά)
Suomi (Φινλανδικά)
Svenska (Σουηδικά)
Türkçe (Τουρκικά)
Tiếng Việt (Βιετναμικά)
Українська (Ουκρανικά)
Αναφορά προβλήματος μετάφρασης
I was looking around a lot to try and fix the issue of the AI not "seeing" the newly added skills. Thanks a ton for your help.
And thanks for the sisters thing. I did know something felt off, but never got around to finding out what.
Checking the files, I think the Morgawr naval unit cost reduction also needs "MultiplicativeStacking="true"" in there, so I'll go ahead and do that.
I'll test the changes right away.
AI might still be a bit wonky, but they will now somewhat properly skill the heroes.
I'll have to take a deeper look at AI some time in the future. Main thing I want to achieve is have the AI more or less "coinflip" vs they go down the racial general tree or the class general tree. I already did some work to that end, but I need to work out some... questionmarks. Like how the AI determines when a potential general is "army hero" or "army support".
Yeah, about AI values, keep in mind ELCP reduced the values compared to vanilla, I mean, strong skills have 0.4, weak skills have 0.1, etc, in vanilla values go up to 1. (I mean the values for AIHero, AIGovernor, etc).