Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
I was looking around a lot to try and fix the issue of the AI not "seeing" the newly added skills. Thanks a ton for your help.
And thanks for the sisters thing. I did know something felt off, but never got around to finding out what.
Checking the files, I think the Morgawr naval unit cost reduction also needs "MultiplicativeStacking="true"" in there, so I'll go ahead and do that.
I'll test the changes right away.
AI might still be a bit wonky, but they will now somewhat properly skill the heroes.
I'll have to take a deeper look at AI some time in the future. Main thing I want to achieve is have the AI more or less "coinflip" vs they go down the racial general tree or the class general tree. I already did some work to that end, but I need to work out some... questionmarks. Like how the AI determines when a potential general is "army hero" or "army support".
Yeah, about AI values, keep in mind ELCP reduced the values compared to vanilla, I mean, strong skills have 0.4, weak skills have 0.1, etc, in vanilla values go up to 1. (I mean the values for AIHero, AIGovernor, etc).