ติดตั้ง Steam
เข้าสู่ระบบ
|
ภาษา
简体中文 (จีนตัวย่อ)
繁體中文 (จีนตัวเต็ม)
日本語 (ญี่ปุ่น)
한국어 (เกาหลี)
български (บัลแกเรีย)
Čeština (เช็ก)
Dansk (เดนมาร์ก)
Deutsch (เยอรมัน)
English (อังกฤษ)
Español - España (สเปน)
Español - Latinoamérica (สเปน - ลาตินอเมริกา)
Ελληνικά (กรีก)
Français (ฝรั่งเศส)
Italiano (อิตาลี)
Bahasa Indonesia (อินโดนีเซีย)
Magyar (ฮังการี)
Nederlands (ดัตช์)
Norsk (นอร์เวย์)
Polski (โปแลนด์)
Português (โปรตุเกส - โปรตุเกส)
Português - Brasil (โปรตุเกส - บราซิล)
Română (โรมาเนีย)
Русский (รัสเซีย)
Suomi (ฟินแลนด์)
Svenska (สวีเดน)
Türkçe (ตุรกี)
Tiếng Việt (เวียดนาม)
Українська (ยูเครน)
รายงานปัญหาเกี่ยวกับการแปลภาษา
Acid works as you said. So does haste. With 40+ int Haste is 4 turns, except on characters with walk it off, it becomes 1 turn.
Peace of mind however is interesting. Normally its 3 turns. 40+ int it becomes 6 turns, but on a character with walk it off it will last for... 4 turns?! Would be interesting to see what causes this.
Edit did some more testing:
Fortify, magic shell, encourage, meld metal and soothing cold all seem to follow Peace of Mind's structure of 3 turns base, 6 turns with 40+ int and 4 turns with 40+ int on a character with walk it off.
Interestingly, skills that only affect yourself behave differently.
Flaming Tongues for instance is also 3 turns base, turned into 6 with 40+ int, but if your character has walk it off, it's only active for 2, which follows the base-1 turn formula of acid/haste/burning/wet/schocked/suffocating.
Also interestingly, the bleeding from Terrifying cruelty and sawtooth knife at 40 int also becomes 4 turns on a character with walk it off, seemingly behaving differently than other damaging status effects..
So the only exception to this, are skills that are 3 turns in base length, that also affect other people.