Εγκατάσταση Steam
Σύνδεση
|
Γλώσσα
简体中文 (Απλοποιημένα κινεζικά)
繁體中文 (Παραδοσιακά κινεζικά)
日本語 (Ιαπωνικά)
한국어 (Κορεατικά)
ไทย (Ταϊλανδικά)
Български (Βουλγαρικά)
Čeština (Τσεχικά)
Dansk (Δανικά)
Deutsch (Γερμανικά)
English (Αγγλικά)
Español – España (Ισπανικά – Ισπανία)
Español – Latinoamérica (Ισπανικά – Λατινική Αμερική)
Français (Γαλλικά)
Italiano (Ιταλικά)
Bahasa Indonesia (Ινδονησιακά)
Magyar (Ουγγρικά)
Nederlands (Ολλανδικά)
Norsk (Νορβηγικά)
Polski (Πολωνικά)
Português (Πορτογαλικά – Πορτογαλία)
Português – Brasil (Πορτογαλικά – Βραζιλία)
Română (Ρουμανικά)
Русский (Ρωσικά)
Suomi (Φινλανδικά)
Svenska (Σουηδικά)
Türkçe (Τουρκικά)
Tiếng Việt (Βιετναμικά)
Українська (Ουκρανικά)
Αναφορά προβλήματος μετάφρασης
Then the second siege shows up. I call in my rank 13 force. They fight a hard, pitched battle against the enemy and force them to retreat. I send them away and they all leave. I think nothing of it.
Other settlements' Military Cooldowns tick over, and I pay no attention. I keep paying no attention until I have another random siege show up. I go to call my heavy hitters...and nothing. They're still showing as Available: False. I check the Event log. No Military Cooldown event. Think, "Huh, that's weird." Call in my other settlements and support them with my own pawns, manage to drive off the enemy.
I go back and check. Yep, they've all got Military Cooldowns ticking over. But nothing for my main base. I go into the Military tab and hit Reset Pawns. Nothing happens. So I swap my big military settlement's squad out for a single dude, pay the $160-odd to call in a second squad. He arrives. I send him off. He leaves. Still no Military Cooldown.
I've tried reloading. I've tried dropping out of Rimworld entirely. Nothing works.