ติดตั้ง Steam
เข้าสู่ระบบ
|
ภาษา
简体中文 (จีนตัวย่อ)
繁體中文 (จีนตัวเต็ม)
日本語 (ญี่ปุ่น)
한국어 (เกาหลี)
български (บัลแกเรีย)
Čeština (เช็ก)
Dansk (เดนมาร์ก)
Deutsch (เยอรมัน)
English (อังกฤษ)
Español - España (สเปน)
Español - Latinoamérica (สเปน - ลาตินอเมริกา)
Ελληνικά (กรีก)
Français (ฝรั่งเศส)
Italiano (อิตาลี)
Bahasa Indonesia (อินโดนีเซีย)
Magyar (ฮังการี)
Nederlands (ดัตช์)
Norsk (นอร์เวย์)
Polski (โปแลนด์)
Português (โปรตุเกส - โปรตุเกส)
Português - Brasil (โปรตุเกส - บราซิล)
Română (โรมาเนีย)
Русский (รัสเซีย)
Suomi (ฟินแลนด์)
Svenska (สวีเดน)
Türkçe (ตุรกี)
Tiếng Việt (เวียดนาม)
Українська (ยูเครน)
รายงานปัญหาเกี่ยวกับการแปลภาษา
Then the second siege shows up. I call in my rank 13 force. They fight a hard, pitched battle against the enemy and force them to retreat. I send them away and they all leave. I think nothing of it.
Other settlements' Military Cooldowns tick over, and I pay no attention. I keep paying no attention until I have another random siege show up. I go to call my heavy hitters...and nothing. They're still showing as Available: False. I check the Event log. No Military Cooldown event. Think, "Huh, that's weird." Call in my other settlements and support them with my own pawns, manage to drive off the enemy.
I go back and check. Yep, they've all got Military Cooldowns ticking over. But nothing for my main base. I go into the Military tab and hit Reset Pawns. Nothing happens. So I swap my big military settlement's squad out for a single dude, pay the $160-odd to call in a second squad. He arrives. I send him off. He leaves. Still no Military Cooldown.
I've tried reloading. I've tried dropping out of Rimworld entirely. Nothing works.