Zainstaluj Steam
zaloguj się
|
język
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
日本語 (japoński)
한국어 (koreański)
ไทย (tajski)
български (bułgarski)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Deutsch (niemiecki)
English (angielski)
Español – España (hiszpański)
Español – Latinoamérica (hiszpański latynoamerykański)
Ελληνικά (grecki)
Français (francuski)
Italiano (włoski)
Bahasa Indonesia (indonezyjski)
Magyar (węgierski)
Nederlands (niderlandzki)
Norsk (norweski)
Português (portugalski – Portugalia)
Português – Brasil (portugalski brazylijski)
Română (rumuński)
Русский (rosyjski)
Suomi (fiński)
Svenska (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Tiếng Việt (wietnamski)
Українська (ukraiński)
Zgłoś problem z tłumaczeniem
2. The Customize It Extended mod chan change most (if not all) of those values. For "spawners", check out the Building Spawn Points mod.
3. The best way to implement that would indeed be multiple local assets. What parameters would you want to vary? As it is, I get angry crowds with pitchforks whenever somebody thinks that two RICO buildings are showing even the slightest difference in stats.
For the mixed-use; implementing that as a game feature is actually quite difficult and would break a lot of things. The current workarounds, I think, are quite adequate without the issues.