Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
The t6 base capacity is now 5x than before and T7 is 2X than before,didnt notice the t12345 because i sell them real quick after i got them.
i wonder if there can be a solid set of tier and base capacity to match their rarity,
i suggest white-T3 with base cap at least 100,green-T4 with base cap 200,blue-T5 with base 300,purple-T6 with base cap 400,gold-T7 with base cap 500 or 600.
I can make a separate mod that reduces capacity if that's okay with you.
Was the previous version good for you?, because I was thinking of using the same base value for reduced capacity (20).
Example: you have "80" armor, and 100% armor applied to shields, so all damage is reduced by 80% to shields, having it at 50% means it gets reduced by 40%.
It's mostly if you want to have an easy time, as shields are balanced for 0%.
The NPC one it's the same thing, but only applies to NPCs, if you want enemies with stronger shields.