Установить Steam
войти
|
язык
简体中文 (упрощенный китайский)
繁體中文 (традиционный китайский)
日本語 (японский)
한국어 (корейский)
ไทย (тайский)
Български (болгарский)
Čeština (чешский)
Dansk (датский)
Deutsch (немецкий)
English (английский)
Español - España (испанский — Испания)
Español - Latinoamérica (испанский — Латинская Америка)
Ελληνικά (греческий)
Français (французский)
Italiano (итальянский)
Bahasa Indonesia (индонезийский)
Magyar (венгерский)
Nederlands (нидерландский)
Norsk (норвежский)
Polski (польский)
Português (португальский — Португалия)
Português-Brasil (португальский — Бразилия)
Română (румынский)
Suomi (финский)
Svenska (шведский)
Türkçe (турецкий)
Tiếng Việt (вьетнамский)
Українська (украинский)
Сообщить о проблеме с переводом
https://cdn.discordapp.com/attachments/462635308710625283/709465156135944207/unknown.png
https://cdn.discordapp.com/attachments/462635308710625283/709465417390882917/unknown.png
The issues I'm having with the model are
1.) The color applies to the head as well.
2.) The head is still around when the head gib bodygroup is applied.
On the first one, it will just increase the Merc's head size, and the second has no options for posing the face.
CMaterial::PrecacheVars: error loading vmt file for models/player/mercenary/eyeball_r
CMaterial::PrecacheVars: error loading vmt file for models/player/mercenary/eyeball_l
CMaterial::PrecacheVars: error loading vmt file for models/player/mercenary/eyeball_r