Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
This is the code for adding humanity through the CPR Action
I’m the PvZmoD Dark Horde author and I would like to link it to your mod.
I modified my code, made tests and if I add this code in the "Actions" section of the simple.json it works as attended :
But I looked at your « Add On Mods » thread and I see there is different informations like this.
Note that I didn’t make a separate addon, I use #ifdef instead and it works fine.
For the addon with simple it would be
Or they can choose to download the actions.json (and the other files) on your githud, manually copy them in the profile folder and use the extended values.
Correct?
Does it change something for me?
Do the same code (for example GetHeroesAndBandits().NewPlayerAction(hordeKillerID, "DarkHordeDefeated_DayTime");) is able to work with the two possibility?
Couldn't find a link, can you add me please. :-)