ติดตั้ง Steam
เข้าสู่ระบบ
|
ภาษา
简体中文 (จีนตัวย่อ)
繁體中文 (จีนตัวเต็ม)
日本語 (ญี่ปุ่น)
한국어 (เกาหลี)
български (บัลแกเรีย)
Čeština (เช็ก)
Dansk (เดนมาร์ก)
Deutsch (เยอรมัน)
English (อังกฤษ)
Español - España (สเปน)
Español - Latinoamérica (สเปน - ลาตินอเมริกา)
Ελληνικά (กรีก)
Français (ฝรั่งเศส)
Italiano (อิตาลี)
Bahasa Indonesia (อินโดนีเซีย)
Magyar (ฮังการี)
Nederlands (ดัตช์)
Norsk (นอร์เวย์)
Polski (โปแลนด์)
Português (โปรตุเกส - โปรตุเกส)
Português - Brasil (โปรตุเกส - บราซิล)
Română (โรมาเนีย)
Русский (รัสเซีย)
Suomi (ฟินแลนด์)
Svenska (สวีเดน)
Türkçe (ตุรกี)
Tiếng Việt (เวียดนาม)
Українська (ยูเครน)
รายงานปัญหาเกี่ยวกับการแปลภาษา
1. there's no minigame in wii sports resorts that takes place on roads (as far as im aware it's been a long time since i've played) so nintendo didn't need to make the roads particularly wide
2. a max size gmod map is smaller than you'd expect. ~624 by 624 is only about a third of kilometer, 6 times smaller than the actual size of wuhu island
- It's rather difficult to escape the swimming pool behind the hotel without noclipping.
- Regarding water, only the main ocean should use the "Water" shader. The rest should use either Refract or LightmappedGeneric (to show cubemaps), or a clever two-brush combination of the two.
TopHATTWaffle's WaterSource textures/river tutorial are something I'd recommend for good-looking water.
Stillwater Grotto lacks water altogether for some reason.
I would also like to help make ambient soundscapes for the various areas on the map. This map is amazing and part of my childhood, but it just needs a little polish on the edges.