Garry's Mod
Dust2 from Condition Zero
 Тема закреплена. Скорее всего, здесь есть важная информация.
Effluvia  [Разработчик] 10 авг. 2020 г. в 3:34
Change Log
This is tells about which updates changed the map
< >
Сообщения 18 из 8
Effluvia  [Разработчик] 10 авг. 2020 г. в 7:40 
7 August
* Clip Update *
+ Textures on Brushes fixed +
https://steamhost.cn/steamcommunity_com/sharedfiles/filedetails/?id=2193314211
Отредактировано Effluvia; 10 авг. 2020 г. в 7:56
Effluvia  [Разработчик] 10 авг. 2020 г. в 7:42 
8 August
Added original details (site A, B. and other signs)
Some solid structures fixed

EXAMPLE
https://steamhost.cn/steamcommunity_com/sharedfiles/filedetails/?id=2193304079
Отредактировано Effluvia; 10 авг. 2020 г. в 7:44
Effluvia  [Разработчик] 10 авг. 2020 г. в 7:43 
Отредактировано Effluvia; 10 авг. 2020 г. в 7:54
Effluvia  [Разработчик] 10 авг. 2020 г. в 7:58 
Archive
August 5, map don't have AI and Navmesh. Also, there were no clips and the lighting was different.

https://steamhost.cn/steamcommunity_com/sharedfiles/filedetails/?id=2188246924
Effluvia  [Разработчик] 11 авг. 2020 г. в 8:46 
Отредактировано Effluvia; 11 авг. 2020 г. в 8:47
Effluvia  [Разработчик] 12 авг. 2020 г. в 4:08 
10 - 12 August
Rebuilding the Map.
+ Changed PROP locations

+ Changed barrel model (more canonical)

+ Some structures converted to brushes

+ The map works better (optimization)

+ Added new cubmaps

+ Lighting inside buildings changed to canon
< >
Сообщения 18 из 8
Показывать на странице: 1530 50