Garry's Mod
Dust2 from Condition Zero
 กระทู้นี้ถูกปักหมุด เพราะฉะนั้นอาจเป็นกระทู้สำคัญ
Effluvia  [ผู้พัฒนา] 10 ส.ค. 2020 @ 3: 34am
Change Log
This is tells about which updates changed the map
< >
กำลังแสดง 1-8 จาก 8 ความเห็น
Effluvia  [ผู้พัฒนา] 10 ส.ค. 2020 @ 7: 40am 
7 August
* Clip Update *
+ Textures on Brushes fixed +
https://steamhost.cn/steamcommunity_com/sharedfiles/filedetails/?id=2193314211
แก้ไขล่าสุดโดย Effluvia; 10 ส.ค. 2020 @ 7: 56am
Effluvia  [ผู้พัฒนา] 10 ส.ค. 2020 @ 7: 42am 
8 August
Added original details (site A, B. and other signs)
Some solid structures fixed

EXAMPLE
https://steamhost.cn/steamcommunity_com/sharedfiles/filedetails/?id=2193304079
แก้ไขล่าสุดโดย Effluvia; 10 ส.ค. 2020 @ 7: 44am
Effluvia  [ผู้พัฒนา] 10 ส.ค. 2020 @ 7: 43am 
แก้ไขล่าสุดโดย Effluvia; 10 ส.ค. 2020 @ 7: 54am
Effluvia  [ผู้พัฒนา] 10 ส.ค. 2020 @ 7: 47am 
แก้ไขล่าสุดโดย Effluvia; 10 ส.ค. 2020 @ 7: 51am
Effluvia  [ผู้พัฒนา] 10 ส.ค. 2020 @ 7: 58am 
Archive
August 5, map don't have AI and Navmesh. Also, there were no clips and the lighting was different.

https://steamhost.cn/steamcommunity_com/sharedfiles/filedetails/?id=2188246924
Effluvia  [ผู้พัฒนา] 11 ส.ค. 2020 @ 8: 46am 
แก้ไขล่าสุดโดย Effluvia; 11 ส.ค. 2020 @ 8: 47am
Effluvia  [ผู้พัฒนา] 12 ส.ค. 2020 @ 4: 08am 
10 - 12 August
Rebuilding the Map.
+ Changed PROP locations

+ Changed barrel model (more canonical)

+ Some structures converted to brushes

+ The map works better (optimization)

+ Added new cubmaps

+ Lighting inside buildings changed to canon
ok obama
< >
กำลังแสดง 1-8 จาก 8 ความเห็น
ต่อหน้า: 1530 50