RimWorld

RimWorld

Prostheses+ [1.2]
 This topic has been pinned, so it's probably important
Cybranian  [developer] 14 Oct, 2020 @ 5:47am
List of changes / Список изменений
Changes and additions will be posted here.

Здесь будут публиковаться изменения и дополнения.

14.10.2020
1) Now the mod is only supported on version 1.2.
Perhaps in the future, an update will be added to support 1.1
1) Теперь мод поддерживается только на версии 1.2.
Возможно в дальнейшем будет добавлено обновление для поддержки 1.1.

...

15.02.21
1) The mechanics of reprogramming all arm prostheses have been redone.
1) Механика перепрограммирования всех протезов рук переделана.

16.02.21
1) The mechanics of reprogramming all leg prostheses have been redone.
1) Механика перепрограммирования всех протезов ног переделана.

17.02.21
1) The mechanics of reprogramming all eyes, ears, hearts prostheses have been redone.
1) Механика перепрограммирования всех протезов глаз, ушей, сердец переделана.
2) Reprogramming programmable prostheses requires learning the basics of programming in a technology tree.
Reprogramming cybernetic prostheses requires researching the fundamentals of cybernation in the technology tree.
2) Перепрограммирование программируемых протезов требует исследование основ программирования в технологическом древе.
Перепрограммирование кибернетических протезов требует исследования основ кибернетизации в технологическом древе.
3) Bug fixes.
3) Исправление багов.

19.02.21
1) The mechanics of reprogramming all kidneys, livers and ribcage prostheses have been redone.
1) Механика перепрограммирования всех протезов печени, почек и грудной клетки переделана.
2) Minor balance changes.
2) Небольшие изменения баланса.

20.02.21
1) The mechanics of reprogramming all exoslkeletons and stomach prostheses have been redone.
1) Механика перепрограммирования всех протезов позвоночника и желудка переделана.

22.02.21
1) There are now 5 types of mechanites that can change their effects through the medical operations menu. This means that a maximum of 5 mechanites can be on a pawn at the same time without using the developer mode.
1) Теперь существует 5 типов механитов, которые могут менять свои эффекты через меню медицинских операций. Это означает, что одновременно на пешке может находиться максимум 5 механитов без использования режима разработчика.
2) Updating can cause one-time errors in the old save. They do not affect the performance of the game.
2) Обновление может вызвать единоразовые ошибки в старом сохранении. Они не влияют на работоспособность игры.
3) Balanced prostheses creation time in line with vanilla play.
3) Сбалансированно время создания протезов в соответствии с ванильной игрой.

23.02.21
1) Changed the mechanics of the exosuit. Now it can be reprogrammed, and its models have a variety of properties and mechanics.
1) Изменена механика экзокостюма. Теперь его можно перепрограммировать, а его модели обладают множеством свойств и механик.

25.02.21
1) Cybernetic mechanites MK E now automatically adjust to the wearer, increasing or decreasing its thermal protection.
1) Кибернетически механиты MK E теперь автоматически подстраиваются под носителя, увеличивая или уменьшая его температурную защиту.
2) Ablation Plates are now able to reflect damage to the enemy. The damage depends on the distance and the level of the plates. Damage cannot be reflected at a critical distance to the attacker.
2) Теперь абляционные пластины способны отражать урон во врага. Урон зависит от расстояния и уровня пластин. Урон не может быть отражен на критически большом расстоянии до атакующего.

26.02.21
1) A guide letter has appeared, which will be displayed every new game and can be disabled in the mod's settings.
1) Появилось письмо-гайд, которое будет отображаться каждую новую игру и может быть отключено в настройках мода.
Last edited by Cybranian; 26 Feb, 2021 @ 2:27am