Don't Starve Together

Don't Starve Together

CaveOnGround (Atualizado)
Atobá Azul 2020년 12월 7일 오후 1시 41분
Worms replace hounds if on the caves.
Quite self-explanatory, make depths worms replace hounds in the caves, also, if possible, with Uncompromising Mode, make the waves spawn the electric worms aswell.
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Cathion  [개발자] 2020년 12월 8일 오전 3시 48분 
Unfortunately, I don't know how to do this and I don't know if it's possible, but if there's something else that does that, let me know that I take a look and try to implement.
XDNick123 2023년 9월 11일 오전 1시 52분 
Oque define as waves das Worms é o: prefabs/cave.lua

Por lá da pra ter uma noção de como adicionar, se você ainda tiver interesse em atualizar o mod.
XDNick123 님이 마지막으로 수정; 2023년 9월 11일 오전 1시 56분
XDNick123 2023년 9월 11일 오전 2시 14분 
Se precisar oque define as waves de Hound é o: components/hounded.lua, components/houndedtarget.lua
XDNick123 님이 마지막으로 수정; 2023년 9월 11일 오전 2시 17분
gtajerry 2024년 4월 26일 오후 5시 34분 
Don't do that, worms can't swim/jump onto boats so they can't attack or spawn correctly if you're out at sea (they would immediately drown and die if you leave the caves during the warning phase). It would be nice if you could find a way to make it work but I'm personally fine with just hounds as trying to rewrite the worm AI might cause conflicts.
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