Noita
Noita40K ACT III
Bruham  [개발자] 2021년 1월 28일 오후 3시 40분
Battle Reports
dev field news & update discussions thread
< >
전체 댓글 20개 중 1~15개 표시 중
Bruham  [개발자] 2021년 1월 28일 오후 3시 47분 
ACT I features a Space Marine class. In particular:

- MKVII Power Armour
- Gene-Seed Organs (Secondary Heart, Biscopea, Larraman's Organ, Sus-An Membrane, Ossmodula, Occulobe)
- Space Marine Equipment Set (Bolter, Bolt Carbine, Chainsword, Melta-Cutter)
Bruham 님이 마지막으로 수정; 2021년 6월 3일 오전 3시 06분
Bruham  [개발자] 2021년 1월 28일 오후 3시 49분 
ACT I U1 features:

- Fix for unselectable chainsword
- Fix for framerate drops overtime
Bruham 님이 마지막으로 수정; 2021년 1월 28일 오후 3시 53분
Bruham  [개발자] 2021년 6월 4일 오후 4시 39분 
ACT II features a Magos Explorator class along with several core systems and miscellaneous fixes. In particular:

- Sicarian Battle Armour
- Augmentations (Omnissiah's Blessing, Breath of Mars, Eternal Vigilance, Refractor Field, Mechadendrites, Servoskull)
- Magos Explorator Equipment Set (Volkite Caliver, Darkfire Rifle, Sollex-Aegis Energy Blade, Mitralock)
- Completely rewritten Chainsword and Melta-Cutter
- Functional visor for MKVII Power Armour
- Unlockable class system
- Custom loadout system
- Updated #bestgameplayever
- Considerable amount of behind the scenes fixes and preparations
- One (1) secret: [SOLVED]
Bruham 님이 마지막으로 수정; 2021년 6월 10일 오전 3시 37분
Echo 2021년 6월 8일 오후 4시 30분 
2
https://i.imgur.com/lkm4aXV.png hehehehe amazing, im hyped. Cropped most of the secret for others to find if this is actually it but yeah.
Echo 님이 마지막으로 수정; 2021년 6월 8일 오후 5시 06분
Echo 2021년 6월 8일 오후 6시 01분 
I would name it Eclipse - but if you could add some 40k flare to that, that would be better
Bruham  [개발자] 2021년 6월 9일 오전 10시 38분 
Alright then, so, is "Eclipsae" ok or I'm gonna put the initial suggestion instead?
Echo 2021년 6월 9일 오후 3시 36분 
im down for Eclipsae

Bruham  [개발자] 2021년 6월 10일 오전 3시 34분 
ACT II U1 features:
- Fix for crashing mod settings.
- Fix for inability to throw while mechadendrites were active.
- New secret item to allow guaranteed death for the Space Marine class.
- Servoskull has a name now.
- Several other minor improvements.
Bruham 님이 마지막으로 수정; 2021년 6월 10일 오전 7시 11분
Schmidt 2021년 6월 10일 오전 11시 04분 
very good, fixed the crashes :steamthumbsup:
Schmidt 님이 마지막으로 수정; 2021년 6월 10일 오전 11시 05분
Bruham  [개발자] 2021년 6월 10일 오전 11시 34분 
Nice.
Bruham  [개발자] 2021년 6월 12일 오전 10시 31분 
ACT II U2 features:
- Libro Manualis added (find it in the Noita40K mod folder).
- New setting to prevent accidental extermination.
- Other small fixes.
Bruham  [개발자] 2021년 9월 21일 오후 4시 56분 
ACT III U1 features:
- Subclass System.
- Extension System.
- Quest System.
- Hopefully final version of Mag System.
- Notification System.
- Integrated Codex.
- 8 new Space Marine subclasses with unique perks and/or equipment and a reworked Ultramarine.
- The First of the Velho Pattern.
- Insane amount of bugfixes and QoL changes.
Bruham 님이 마지막으로 수정; 2021년 9월 21일 오후 4시 58분
Bruham  [개발자] 2021년 10월 26일 오후 4시 52분 
ACT III U2-3 features:
- A bunch of bugfixes of critical issues nobody noticed.
- Even more polish and qol patches.
- Tutorial improvements.
Bruham 님이 마지막으로 수정; 2021년 10월 26일 오후 7시 14분
Bruham  [개발자] 2021년 12월 7일 오후 6시 57분 
ACT III U4 features:
- Hopefully final attempt of fixing the missing servoskull bug (special thanks to anonch for extensive testing).
- Reworked chainsword to better suit all kinds of corpse business.
- AP rounds now have AP capabilities.
- Yet another pile of behind the scenes reworks, patches and improvements.
Meriad nain capable 2024년 8월 9일 오후 12시 53분 
Please , i need ACT VI
< >
전체 댓글 20개 중 1~15개 표시 중
페이지당 표시 개수: 1530 50