Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
Charming Dazz: Woops, I will fix that soon
I should also say I have a mod for rangers. The odin blade one.
Note, I seem to be/am getting the effects. My summons gets an effects icon from high summoner, and the high summoner effects, even though my summoner goes not have the effects icon. Deep wood helm affects range
```PROC
ProcObjectTimerFinished(_Char,"JBS_TextQue")
AND GetVarInteger(_Char,"JBS_TextQue",_Que)
AND IntegerSum(_Que,-1,_NewQue)
AND IntegerSum(_Que,2,_Div)
AND IntegerDivide(2000,_Div,_Time)
AND IntegerMax(_Time,150,_Time2)
AND IntegerMin(_Time2,500,_Time3)
THEN
ProcObjectTimer(_Char,"JBS_TextQue",_Time3);
NOT DB_JBS_QueTextOnce(_Char);```