Zainstaluj Steam
zaloguj się
|
język
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
日本語 (japoński)
한국어 (koreański)
ไทย (tajski)
български (bułgarski)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Deutsch (niemiecki)
English (angielski)
Español – España (hiszpański)
Español – Latinoamérica (hiszpański latynoamerykański)
Ελληνικά (grecki)
Français (francuski)
Italiano (włoski)
Bahasa Indonesia (indonezyjski)
Magyar (węgierski)
Nederlands (niderlandzki)
Norsk (norweski)
Português (portugalski – Portugalia)
Português – Brasil (portugalski brazylijski)
Română (rumuński)
Русский (rosyjski)
Suomi (fiński)
Svenska (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Tiếng Việt (wietnamski)
Українська (ukraiński)
Zgłoś problem z tłumaczeniem
Charming Dazz: Woops, I will fix that soon
I should also say I have a mod for rangers. The odin blade one.
Note, I seem to be/am getting the effects. My summons gets an effects icon from high summoner, and the high summoner effects, even though my summoner goes not have the effects icon. Deep wood helm affects range
```PROC
ProcObjectTimerFinished(_Char,"JBS_TextQue")
AND GetVarInteger(_Char,"JBS_TextQue",_Que)
AND IntegerSum(_Que,-1,_NewQue)
AND IntegerSum(_Que,2,_Div)
AND IntegerDivide(2000,_Div,_Time)
AND IntegerMax(_Time,150,_Time2)
AND IntegerMin(_Time2,500,_Time3)
THEN
ProcObjectTimer(_Char,"JBS_TextQue",_Time3);
NOT DB_JBS_QueTextOnce(_Char);```