Установить Steam
войти
|
язык
简体中文 (упрощенный китайский)
繁體中文 (традиционный китайский)
日本語 (японский)
한국어 (корейский)
ไทย (тайский)
Български (болгарский)
Čeština (чешский)
Dansk (датский)
Deutsch (немецкий)
English (английский)
Español - España (испанский)
Español - Latinoamérica (латиноам. испанский)
Ελληνικά (греческий)
Français (французский)
Italiano (итальянский)
Bahasa Indonesia (индонезийский)
Magyar (венгерский)
Nederlands (нидерландский)
Norsk (норвежский)
Polski (польский)
Português (португальский)
Português-Brasil (бразильский португальский)
Română (румынский)
Suomi (финский)
Svenska (шведский)
Türkçe (турецкий)
Tiếng Việt (вьетнамский)
Українська (украинский)
Сообщить о проблеме с переводом
Charming Dazz: Woops, I will fix that soon
I should also say I have a mod for rangers. The odin blade one.
Note, I seem to be/am getting the effects. My summons gets an effects icon from high summoner, and the high summoner effects, even though my summoner goes not have the effects icon. Deep wood helm affects range
```PROC
ProcObjectTimerFinished(_Char,"JBS_TextQue")
AND GetVarInteger(_Char,"JBS_TextQue",_Que)
AND IntegerSum(_Que,-1,_NewQue)
AND IntegerSum(_Que,2,_Div)
AND IntegerDivide(2000,_Div,_Time)
AND IntegerMax(_Time,150,_Time2)
AND IntegerMin(_Time2,500,_Time3)
THEN
ProcObjectTimer(_Char,"JBS_TextQue",_Time3);
NOT DB_JBS_QueTextOnce(_Char);```