Εγκατάσταση Steam
Σύνδεση
|
Γλώσσα
简体中文 (Απλοποιημένα κινεζικά)
繁體中文 (Παραδοσιακά κινεζικά)
日本語 (Ιαπωνικά)
한국어 (Κορεατικά)
ไทย (Ταϊλανδικά)
Български (Βουλγαρικά)
Čeština (Τσεχικά)
Dansk (Δανικά)
Deutsch (Γερμανικά)
English (Αγγλικά)
Español – España (Ισπανικά – Ισπανία)
Español – Latinoamérica (Ισπανικά – Λατινική Αμερική)
Français (Γαλλικά)
Italiano (Ιταλικά)
Bahasa Indonesia (Ινδονησιακά)
Magyar (Ουγγρικά)
Nederlands (Ολλανδικά)
Norsk (Νορβηγικά)
Polski (Πολωνικά)
Português (Πορτογαλικά – Πορτογαλία)
Português – Brasil (Πορτογαλικά – Βραζιλία)
Română (Ρουμανικά)
Русский (Ρωσικά)
Suomi (Φινλανδικά)
Svenska (Σουηδικά)
Türkçe (Τουρκικά)
Tiếng Việt (Βιετναμικά)
Українська (Ουκρανικά)
Αναφορά προβλήματος μετάφρασης
Also, did you copy paste it as is?
Entries in the ini files have to all go in one line.
I added line divisions to be easier to read, but you still need to combine it into one line. :0
Yeh, try that and come back here if it doesn't do the trick and we'll keep trying until it works. :D
ConfigOverrideSupplyCrateItems=(SupplyCrateClassString="PrimalInventoryBP_SupplyCrate_Floatsam_C",MinItemSets=1,MaxItemSets=1,NumItemSetsPower=1.0,bSetsRandomWithoutReplacement=true,ItemSets=((MinNumItems=1,MaxNumItems=5,NumItemsPower=1.0,SetWeight=1.0,bItemsRandomWithoutReplacement=true,ItemEntries=((EntryWeight=1.0,ItemClassStrings=("PrimalItemResource_GoldCoin_C"),ItemsWeights=(1.0),MinQuantity=2000.0,MaxQuantity=5000.0,MinQuality=1.0,MaxQuality=1.0,bForceBlueprint=false,ChanceToBeBlueprintOverride=0.0),(EntryWeight=1.0,ItemClassStrings=("PrimalItemArmor_SaddleGeneric_Tier2_Armored_C"),ItemsWeights=(1.0),MinQuantity=1.0,MaxQuantity=1.0,MinQuality=1.0,MaxQuality=4.0,bForceBlueprint=false,ChanceToBeBlueprintOverride=0.4),(EntryWeight=1.0,ItemClassStrings=("PrimalItemArmor_SaddleGeneric_Tier3_Armored_C"),ItemsWeights=(1.0),MinQuantity=1.0,MaxQuantity=1.0,MinQuality=1.0,MaxQuality=4.0,bForceBlueprint=false,ChanceToBeBlueprintOverride=0.4),(EntryWeight=1.0,ItemClassStrings=("PrimalItemArmor_Saddle_Seahorse_Armored_C"),ItemsWeights=(1.0),MinQuantity=1.0,MaxQuantity=1.0,MinQuality=1.0,MaxQuality=4.0,bForceBlueprint=false,ChanceToBeBlueprintOverride=0.4),(EntryWeight=1.0,ItemClassStrings=("PrimalItemResource_MagicMarrow_C"),ItemsWeights=(1.0),MinQuantity=100.0,MaxQuantity=500.0,MinQuality=1.0,MaxQuality=1.0,bForceBlueprint=false,ChanceToBeBlueprintOverride=0.0))))
ConfigOverrideSupplyCrateItems=(SupplyCrateClassString="SupplyCrateBaseBP_SunkenShip_C",MinItemSets=1,MaxItemSets=1,NumItemSetsPower=1.0,bSetsRandomWithoutReplacement=true,ItemSets=((MinNumItems=1,MaxNumItems=5,NumItemsPower=1.0,SetWeight=1.0,bItemsRandomWithoutReplacement=true,ItemEntries=((EntryWeight=1.0,ItemClassStrings=("PrimalItemResource_GoldCoin_C"),ItemsWeights=(1.0),MinQuantity=2000.0,MaxQuantity=5000.0,MinQuality=1.0,MaxQuality=1.0,bForceBlueprint=false,ChanceToBeBlueprintOverride=0.0),(EntryWeight=1.0,ItemClassStrings=("PrimalItemArmor_SaddleGeneric_Tier2_Armored_C"),ItemsWeights=(1.0),MinQuantity=1.0,MaxQuantity=1.0,MinQuality=1.0,MaxQuality=4.0,bForceBlueprint=false,ChanceToBeBlueprintOverride=0.4),(EntryWeight=1.0,ItemClassStrings=("PrimalItemArmor_SaddleGeneric_Tier3_Armored_C"),ItemsWeights=(1.0),MinQuantity=1.0,MaxQuantity=1.0,MinQuality=1.0,MaxQuality=4.0,bForceBlueprint=false,ChanceToBeBlueprintOverride=0.4),(EntryWeight=1.0,ItemClassStrings=("PrimalItemArmor_Saddle_Seahorse_Armored_C"),ItemsWeights=(1.0),MinQuantity=1.0,MaxQuantity=1.0,MinQuality=1.0,MaxQuality=4.0,bForceBlueprint=false,ChanceToBeBlueprintOverride=0.4),(EntryWeight=1.0,ItemClassStrings=("PrimalItemResource_MagicMarrow_C"),ItemsWeights=(1.0),MinQuantity=100.0,MaxQuantity=500.0,MinQuality=1.0,MaxQuality=1.0,bForceBlueprint=false,ChanceToBeBlueprintOverride=0.0))))
Let me know if anything else comes up.