Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
There exists an error in the game (possibly due to the Humanoid Alien Races Mod) that makes it impossible to arrest certain colonists. A colonist will pick up an enemy and drop him next to the Sleeping Spot, but the game will not consider him to be a Prisoner. He will just be dropped there, the colonist will stand still for a few seconds, and then move to the next job.
This also happens with the ordinary means of Capturing an enemy Pawn.
This is my Hugs Library Log: https://gist.github.com/8098ff4470542d016145ca0a1bbfca28 .
This is my base "Rimworld" Log: https://www.anonfiles.com/Z7a5ebC4ud/Player_log .