Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
We hope that once more people play the level and learn it's spots it will become easier in time. Most new levels are T sided until good positions for CTs are discovered.
Thanks for playing our level! :)
As I see it now, I think the offices are a bit.. "confusing". They're a bit tight with too many turns and whatnot. It makes for an easy ambush, hard rotate area. I think that hurts CTs rotating, and as it is right now, rotations are extremely difficult to do quickly and effectively without losing someone during that rotate.
I really can't say what/if anything I'd change, I lack the knowledge and talent. Guess I'd need to see a whole lot more gameplay to really see.
Good luck with the map. :)
If you ever have any suggestions I would love to hear them. We are always willing to improve our level to provide the best gameplay experience.