Install Steam
login
|
language
简体中文 (Simplified Chinese)
繁體中文 (Traditional Chinese)
日本語 (Japanese)
한국어 (Korean)
ไทย (Thai)
Български (Bulgarian)
Čeština (Czech)
Dansk (Danish)
Deutsch (German)
Español - España (Spanish - Spain)
Español - Latinoamérica (Spanish - Latin America)
Ελληνικά (Greek)
Français (French)
Italiano (Italian)
Bahasa Indonesia (Indonesian)
Magyar (Hungarian)
Nederlands (Dutch)
Norsk (Norwegian)
Polski (Polish)
Português (Portuguese - Portugal)
Português - Brasil (Portuguese - Brazil)
Română (Romanian)
Русский (Russian)
Suomi (Finnish)
Svenska (Swedish)
Türkçe (Turkish)
Tiếng Việt (Vietnamese)
Українська (Ukrainian)
Report a translation problem
💡 The idea is: before an image gets "uploaded" into the game, the player will need to give it a name, then the "uploaded" image will be available from a list to use it later.
In singleplayer, when the player disconnects from the game, all "uploaded" images will be deleted (default). The player will be able to set a console command to "1" to preserve images after disconnecting.
However, in multiplayer, only the admin(s) will be able to delete materials.
Deleting a material also removes it from where it's applied to ‒ this will prevent the appearance of the "missing material" texture.
Так же хотелось бы видеть вариант размещения картинки без накладывания на текстуру. А как отдельный проп.
EasyChat автоматически преобразовывает ссылки-картинки, в изображение.Я не уверен, что я смогу при помощи своего аддона как-то задействовать совсем другой аддон. Вроде как в настройках EasyChat-а должна быть функция которая позволяет отключить привью ссылок (но это не точно).
Что касается пропа, вы можете попробовать аддон Material URL, он как раз нужен для изменения материалов уже на существующем Entity.
Можно дать возможность выключать?
Чтобы это сообщение не выводилось в чат. Надеюсь понятно)
Хм... хорошо. Сегодня постараюсь сделать)