Εγκατάσταση Steam
Σύνδεση
|
Γλώσσα
简体中文 (Απλοποιημένα κινεζικά)
繁體中文 (Παραδοσιακά κινεζικά)
日本語 (Ιαπωνικά)
한국어 (Κορεατικά)
ไทย (Ταϊλανδικά)
Български (Βουλγαρικά)
Čeština (Τσεχικά)
Dansk (Δανικά)
Deutsch (Γερμανικά)
English (Αγγλικά)
Español – España (Ισπανικά – Ισπανία)
Español – Latinoamérica (Ισπανικά – Λατινική Αμερική)
Français (Γαλλικά)
Italiano (Ιταλικά)
Bahasa Indonesia (Ινδονησιακά)
Magyar (Ουγγρικά)
Nederlands (Ολλανδικά)
Norsk (Νορβηγικά)
Polski (Πολωνικά)
Português (Πορτογαλικά – Πορτογαλία)
Português – Brasil (Πορτογαλικά – Βραζιλία)
Română (Ρουμανικά)
Русский (Ρωσικά)
Suomi (Φινλανδικά)
Svenska (Σουηδικά)
Türkçe (Τουρκικά)
Tiếng Việt (Βιετναμικά)
Українська (Ουκρανικά)
Αναφορά προβλήματος μετάφρασης
Would it be possible to add an operation to use steel to replace missing body parts?
and while Celestial mod doesn't work with artificial pawns normally, could you see if you can make it so that these ones do?
I'll look into the steel replacements, it should be easy enough to do. But for the Celestial mod I've never actually used it, what feature are you looking for with it?
DBH has the option to turn hygeine need off on a case by basis. What i did was turn off the nonhuman pawn need for hygeine in settings.
I have to say too that robots consuming only 2 chemfuel seems pretty op, knowing it counts as lavish meal.
Fixed the OP-ness of chemfuel & uranium. I'll try and maybe get something similar, and for the robot factions there is already a second one! It can be enabled during world gen, or if you're already in a game you can get 'Vanilla Framework Expanded' & press the faction enabler option to get the option to spawn the faction.