Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
I haven't seen him in a map yet, perhaps he fails to spawn and this is why?
I see, I must have saw the map I was on (Zaton Remaster by NuclearGhost) had AI Nodes and thought it was enough. Thanks for the pointer! I'll try playing on maps with a navmesh and see if the error still pops up.
1. unknown - gamemodes/base/entities/entities/base_nextbot/sv_nextbot.lua:46
1. WatchPlayer - lua/autorun/gman-sightings-autorun.lua:23
2. func - lua/autorun/gman-sightings-autorun.lua:51
3. unknown - lua/autorun/gman-sightings-autorun.lua:9
Gonna post it here this happened while i was playing Gm dynamic house 2
1. WatchPlayer - lua/autorun/gman-sightings-autorun.lua:23
2. func - lua/autorun/gman-sightings-autorun.lua:51
3. unknown - lua/zeta/util.lua:943
Timer Failed! [gmansighting_rndshowup][@lua/zeta/util.lua (line 941)]