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https://gist.github.com/d086771d6cabd19a18889580c7fa5376
Ah, now I know how to use the Discussion tab.
Any ideas/advice?
List of incompatible mod
Clean Pathfinding : harmony clash
or other Pathfinding mods
진심 40칸이 넘는 거리를 걷는게 아니라 날라가듯이 1초안에 도착해서 시작하고 놀랐습니다..;
아마 뭔가 호환성이 안맞는듯 싶네요, 물론 설표들만 그런건 아니고 뭔가 이상해서 원래 있던 정착지 들가봤는데 똑같은 증상이 나오더라고요.
일단 링크 올려놨습니다, 빨리 즐기고 싶네요 매우 기대가 됩니땨 :3
(대충 복슬복슬 보고 싶다는 뜻)
https://gist.github.com/a56bba72b35042f28e1861ac073a91bb
Clean Pathfinding(Owlchemist.CleanPathfinding):
*모드목록 17번째에 비호환모드 발견
마루를 잘 사용하고 있습니다만, 기계궁 - > 기계궁 : 폭발 만드는 과정에서 오류가 발생합니다.
기계궁 : 폭발 을 제작하면 투입한 재료가 플라스틸,기계궁,화학연료, 부품 4개를 넣는데
나무 기계궁 : 폭발 이 제작되면서 제작이 끝나면 재료만 소모되고 아이템은 나오지않습니다.
추가 : 기계궁을 만드는 과정에서도 강철을 투입했는데 나무 기계궁이 제작되더니 동일증상 발생 ( 자주는 아니고 20번 제조하면 1~2번 꼴)
좋은 모드를 제작해주셔서 감사합니다.
"Could not load UnityEngine.Texture2D at Things/Building/Misc/ShipLandingBeacon in any active mod or in base resources."
That's one of the errors i have.
Help pls?
I checked every mod i have, and the problem occurs when i activate the mod, even when i only have Harmony, alien races and Mohar activated.
A texture called 'ShipLandingBeacon' is not included or used in this mod. If you only put the above mods in the comments and such an error appears, it would be better to check the integrity of the rimworld file.
확인해보니 사용하는 재료가 고정되어있는 장비의 Unfinished thing을 수정해주지 않아서 생기는 버그였습니다.
현재 수정 후 업데이트 완료한 상태입니다. 정확한 제보 감사드립니다 :D
I'm getting this error, not too sure why.
Could not execute post-long-event action. Exception: System.ArgumentException: An item with the same key has already been added. Key: Maru
at System.Collections.Generic.Dictionary`2[TKey,TValue].TryInsert (TKey key, TValue value, System.Collections.Generic.InsertionBehavior behavior) [0x000c1] in <eae584ce26bc40229c1b1aa476bfa589>:0
at System.Collections.Generic.Dictionary`2[TKey,TValue].Add (TKey key, TValue value) [0x00000] in <eae584ce26bc40229c1b1aa476bfa589>:0
at MaruTerrainSkip.OPIDLoader+<>c.<.cctor>b__0_0 () [0x0002f] in <c7c6eb097ea048868b200d1e962c6085>:0
at (wrapper dynamic-method) Verse.LongEventHandler.Verse.LongEventHandler.ExecuteToExecuteWhenFinished_Patch2()
UnityEngine.StackTraceUtility:ExtractStackTrace ()
(wrapper dynamic-method) Verse.Log:Verse.Log.Error_Patch1 (string)
(wrapper dynamic-method) Verse.LongEventHandler:Verse.LongEventHandler.ExecuteToExecuteWhenFinished_Patch2 ()
(wrapper dynamic-method) Verse.LongEventHandler:Verse.LongEventHandler.UpdateCurrentSynchronousEvent_Patch2 (bool&)
Verse.LongEventHandler:LongEventsUpdate (bool&)
(wrapper dynamic-method) Verse.Root:Verse.Root.Update_Patch1 (Verse.Root)
Verse.Root_Entry:Update ()
full hugslib log:
https://gist.github.com/3d8b8e8718f11fe00d6dd44d2b166b03
https://gist.github.com/5f5e433cca53aaa614f41e4251712c2b
There's a trace in the log that seems like it points to the source of the problem.