Steam 설치
로그인
|
언어
简体中文(중국어 간체)
繁體中文(중국어 번체)
日本語(일본어)
ไทย(태국어)
Български(불가리아어)
Čeština(체코어)
Dansk(덴마크어)
Deutsch(독일어)
English(영어)
Español - España(스페인어 - 스페인)
Español - Latinoamérica(스페인어 - 중남미)
Ελληνικά(그리스어)
Français(프랑스어)
Italiano(이탈리아어)
Bahasa Indonesia(인도네시아어)
Magyar(헝가리어)
Nederlands(네덜란드어)
Norsk(노르웨이어)
Polski(폴란드어)
Português(포르투갈어 - 포르투갈)
Português - Brasil(포르투갈어 - 브라질)
Română(루마니아어)
Русский(러시아어)
Suomi(핀란드어)
Svenska(스웨덴어)
Türkçe(튀르키예어)
Tiếng Việt(베트남어)
Українська(우크라이나어)
번역 관련 문제 보고
melee modify level -> overhaul
Then why modify the real effect of board sword.
So The Default Config now Only add some extra visual effect
If there exists a mode that modify vanilla animation while you can edit it by your self like the previous version, but also not change the collide check
There MUST somebody tell me that the hit box is incorrect
有人问我为什么模组名写着 更酷的物品*视觉*效果
那为什么会修改宽剑的实际使用效果
于是我现在只是添加了一些额外的视觉效果
如果存在全面修改动画并且可编辑结构,但是不影响伤害判定的模式
肯定又会有人认为这个伤害判定出Bug了
It made the animation dissappear
nvm, it worked, just had to restart the game. Thanks!