Установить Steam
войти
|
язык
简体中文 (упрощенный китайский)
繁體中文 (традиционный китайский)
日本語 (японский)
한국어 (корейский)
ไทย (тайский)
Български (болгарский)
Čeština (чешский)
Dansk (датский)
Deutsch (немецкий)
English (английский)
Español - España (испанский — Испания)
Español - Latinoamérica (испанский — Латинская Америка)
Ελληνικά (греческий)
Français (французский)
Italiano (итальянский)
Bahasa Indonesia (индонезийский)
Magyar (венгерский)
Nederlands (нидерландский)
Norsk (норвежский)
Polski (польский)
Português (португальский — Португалия)
Português-Brasil (португальский — Бразилия)
Română (румынский)
Suomi (финский)
Svenska (шведский)
Türkçe (турецкий)
Tiếng Việt (вьетнамский)
Українська (украинский)
Сообщить о проблеме с переводом
melee modify level -> overhaul
Then why modify the real effect of board sword.
So The Default Config now Only add some extra visual effect
If there exists a mode that modify vanilla animation while you can edit it by your self like the previous version, but also not change the collide check
There MUST somebody tell me that the hit box is incorrect
有人问我为什么模组名写着 更酷的物品*视觉*效果
那为什么会修改宽剑的实际使用效果
于是我现在只是添加了一些额外的视觉效果
如果存在全面修改动画并且可编辑结构,但是不影响伤害判定的模式
肯定又会有人认为这个伤害判定出Bug了
It made the animation dissappear
nvm, it worked, just had to restart the game. Thanks!