Εγκατάσταση Steam
Σύνδεση
|
Γλώσσα
简体中文 (Απλοποιημένα κινεζικά)
繁體中文 (Παραδοσιακά κινεζικά)
日本語 (Ιαπωνικά)
한국어 (Κορεατικά)
ไทย (Ταϊλανδικά)
Български (Βουλγαρικά)
Čeština (Τσεχικά)
Dansk (Δανικά)
Deutsch (Γερμανικά)
English (Αγγλικά)
Español – España (Ισπανικά – Ισπανία)
Español – Latinoamérica (Ισπανικά – Λατινική Αμερική)
Français (Γαλλικά)
Italiano (Ιταλικά)
Bahasa Indonesia (Ινδονησιακά)
Magyar (Ουγγρικά)
Nederlands (Ολλανδικά)
Norsk (Νορβηγικά)
Polski (Πολωνικά)
Português (Πορτογαλικά – Πορτογαλία)
Português – Brasil (Πορτογαλικά – Βραζιλία)
Română (Ρουμανικά)
Русский (Ρωσικά)
Suomi (Φινλανδικά)
Svenska (Σουηδικά)
Türkçe (Τουρκικά)
Tiếng Việt (Βιετναμικά)
Українська (Ουκρανικά)
Αναφορά προβλήματος μετάφρασης
Shows enemy through walls for 2s
Shows enemy health for 4s
-40% Headshot damage
Maybe underpowered, but the concept is there
+20% Max Ammo
-10% Damage
-10% Pullback speed
+10% Movement speed
+25% Damage against Marked Enemies.
+50% Projectile Speed.
-25% Charge Time
+50% Aim Fatigue
-75% maximum ammo
+ arrows inflict bleed over time
+ can pierce to hit a second target
- only mini crits on headshot
Level 80 Tribal Bow
= Bullets replaced with an arrow projectile
+ On hit ally: boosts ally's resistance to damage by 15% for 5 seconds
+ No laser pointer indicator.
+ Friendly Pyros can light arrows to add fire damage.
+ 70% Less maximum charge time.
+ 96% charging movement speed (total of 53% movement speed while charging)
- 20% maximum charge damage.
-48% total ammo.
- No random critical hits.
- Arrows can be reflected, shot down, and vaporized.
On Hit: mark a target for heath for 8 seconds
Cons:
-15 health on wearer