Zainstaluj Steam
zaloguj się
|
język
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
日本語 (japoński)
한국어 (koreański)
ไทย (tajski)
български (bułgarski)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Deutsch (niemiecki)
English (angielski)
Español – España (hiszpański)
Español – Latinoamérica (hiszpański latynoamerykański)
Ελληνικά (grecki)
Français (francuski)
Italiano (włoski)
Bahasa Indonesia (indonezyjski)
Magyar (węgierski)
Nederlands (niderlandzki)
Norsk (norweski)
Português (portugalski – Portugalia)
Português – Brasil (portugalski brazylijski)
Română (rumuński)
Русский (rosyjski)
Suomi (fiński)
Svenska (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Tiếng Việt (wietnamski)
Українська (ukraiński)
Zgłoś problem z tłumaczeniem








Shows enemy through walls for 2s
Shows enemy health for 4s
-40% Headshot damage
Maybe underpowered, but the concept is there
+20% Max Ammo
-10% Damage
-10% Pullback speed
+10% Movement speed
+25% Damage against Marked Enemies.
+50% Projectile Speed.
-25% Charge Time
+50% Aim Fatigue
-75% maximum ammo
+ arrows inflict bleed over time
+ can pierce to hit a second target
- only mini crits on headshot
Level 80 Tribal Bow
= Bullets replaced with an arrow projectile
+ On hit ally: boosts ally's resistance to damage by 15% for 5 seconds
+ No laser pointer indicator.
+ Friendly Pyros can light arrows to add fire damage.
+ 70% Less maximum charge time.
+ 96% charging movement speed (total of 53% movement speed while charging)
- 20% maximum charge damage.
-48% total ammo.
- No random critical hits.
- Arrows can be reflected, shot down, and vaporized.
On Hit: mark a target for heath for 8 seconds
Cons:
-15 health on wearer