Installer Steam
log på
|
sprog
简体中文 (forenklet kinesisk)
繁體中文 (traditionelt kinesisk)
日本語 (japansk)
한국어 (koreansk)
ไทย (thai)
Български (bulgarsk)
Čeština (tjekkisk)
Deutsch (tysk)
English (engelsk)
Español – España (spansk – Spanien)
Español – Latinoamérica (spansk – Latinamerika)
Ελληνικά (græsk)
Français (fransk)
Italiano (italiensk)
Bahasa indonesia (indonesisk)
Magyar (ungarsk)
Nederlands (hollandsk)
Norsk
Polski (polsk)
Português (portugisisk – Portugal)
Português – Brasil (portugisisk – Brasilien)
Română (rumænsk)
Русский (russisk)
Suomi (finsk)
Svenska (svensk)
Türkçe (tyrkisk)
Tiếng Việt (Vietnamesisk)
Українська (ukrainsk)
Rapporter et oversættelsesproblem
Here is the code, does it ok to you ?
function ISHighMetalFence:addPart(x, y, z, north, sprite)
local cell = getWorld():getCell()
if not north then
sq = cell:getGridSquare(x, y + 1, z)
else
sq = cell:getGridSquare(x + 1, y - 1, z)
end
self.javaObject = IsoThumpable.new(cell, sq, sprite, north, self)
self.javaObject:setThumpSound("ZombieThumpMetal")
self.javaObject:setIsThumpable(false)
sq:AddSpecialObject(self.javaObject)
self.javaObject:transmitCompleteItemToServer()
end