Zainstaluj Steam
zaloguj się
|
język
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
日本語 (japoński)
한국어 (koreański)
ไทย (tajski)
български (bułgarski)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Deutsch (niemiecki)
English (angielski)
Español – España (hiszpański)
Español – Latinoamérica (hiszpański latynoamerykański)
Ελληνικά (grecki)
Français (francuski)
Italiano (włoski)
Bahasa Indonesia (indonezyjski)
Magyar (węgierski)
Nederlands (niderlandzki)
Norsk (norweski)
Português (portugalski – Portugalia)
Português – Brasil (portugalski brazylijski)
Română (rumuński)
Русский (rosyjski)
Suomi (fiński)
Svenska (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Tiếng Việt (wietnamski)
Українська (ukraiński)
Zgłoś problem z tłumaczeniem
Renai, "Butthead" Yeah yeah, Cabeza de sorete boludo anda a chupar lo que a vos te gusta si sabes lo que digo aguante argentina vamo los pibes ahora anda a llorar con mami.
You can already reduce the quality massively with the built in Teardown graphics options i.e put render quality , scale and FOV down to minimum. If you still cant get good fps at that point then that's really all you can do.... a game with this kind of engine requires certain specs to run well, if you dont have said specs then thats it really.
The intermittent lag spikes are not caused by our rigs performance, but how the mod works. Both high end $2,000+ rigs and lower end budget rigs have the exact same issue. If you're specifically posting based on that, you just have to wait and see if the dev's of this project manage to smooth it out.