Instalează Steam
conectare
|
limbă
简体中文 (chineză simplificată)
繁體中文 (chineză tradițională)
日本語 (japoneză)
한국어 (coreeană)
ไทย (thailandeză)
български (bulgară)
Čeština (cehă)
Dansk (daneză)
Deutsch (germană)
English (engleză)
Español - España (spaniolă - Spania)
Español - Latinoamérica (spaniolă - America Latină)
Ελληνικά (greacă)
Français (franceză)
Italiano (italiană)
Bahasa Indonesia (indoneziană)
Magyar (maghiară)
Nederlands (neerlandeză)
Norsk (norvegiană)
Polski (poloneză)
Português (portugheză - Portugalia)
Português - Brasil (portugheză - Brazilia)
Русский (rusă)
Suomi (finlandeză)
Svenska (suedeză)
Türkçe (turcă)
Tiếng Việt (vietnameză)
Українська (ucraineană)
Raportează o problemă de traducere
presumably the issue is the one mentioned in the mod launcher:
This mod explicitly supports StS 12-22-2020.
You are running StS 12-18-2022.
You may encounter problems running it.
but other than the skin not working, everything else about the mod seems to work in my game version
Exception in thread "LWJGL Application" java.lang.NullPointerException
at rainbowMod.ui.RainbowCharSelectPanel.makeCharNum(RainbowCharSelectPanel.java:53)
at rainbowMod.ui.RainbowCharSelectPanel.<init>(RainbowCharSelectPanel.java:35)
at rainbowMod.RainbowMod.receivePostInitialize(RainbowMod.java:213)
at basemod.BaseMod.publishPostInitialize(BaseMod.java:2300)
at basemod.patches.com.megacrit.cardcrawl.core.CardCrawlGame.PostInitializeHook.Postfix(PostInitializeHook.java:9)
at com.megacrit.cardcrawl.core.CardCrawlGame.create(CardCrawlGame.java:307)
at com.badlogic.gdx.backends.lwjgl.LwjglApplication.mainLoop(LwjglApplication.java:149)
at com.badlogic.gdx.backends.lwjgl.LwjglApplication$1.run(LwjglApplication.java:126)
If possible, adding a config and delegating the turn-on/off to that would probably be sensible.