Установить Steam
войти
|
язык
简体中文 (упрощенный китайский)
繁體中文 (традиционный китайский)
日本語 (японский)
한국어 (корейский)
ไทย (тайский)
Български (болгарский)
Čeština (чешский)
Dansk (датский)
Deutsch (немецкий)
English (английский)
Español - España (испанский — Испания)
Español - Latinoamérica (испанский — Латинская Америка)
Ελληνικά (греческий)
Français (французский)
Italiano (итальянский)
Bahasa Indonesia (индонезийский)
Magyar (венгерский)
Nederlands (нидерландский)
Norsk (норвежский)
Polski (польский)
Português (португальский — Португалия)
Português-Brasil (португальский — Бразилия)
Română (румынский)
Suomi (финский)
Svenska (шведский)
Türkçe (турецкий)
Tiếng Việt (вьетнамский)
Українська (украинский)
Сообщить о проблеме с переводом
presumably the issue is the one mentioned in the mod launcher:
This mod explicitly supports StS 12-22-2020.
You are running StS 12-18-2022.
You may encounter problems running it.
but other than the skin not working, everything else about the mod seems to work in my game version
Exception in thread "LWJGL Application" java.lang.NullPointerException
at rainbowMod.ui.RainbowCharSelectPanel.makeCharNum(RainbowCharSelectPanel.java:53)
at rainbowMod.ui.RainbowCharSelectPanel.<init>(RainbowCharSelectPanel.java:35)
at rainbowMod.RainbowMod.receivePostInitialize(RainbowMod.java:213)
at basemod.BaseMod.publishPostInitialize(BaseMod.java:2300)
at basemod.patches.com.megacrit.cardcrawl.core.CardCrawlGame.PostInitializeHook.Postfix(PostInitializeHook.java:9)
at com.megacrit.cardcrawl.core.CardCrawlGame.create(CardCrawlGame.java:307)
at com.badlogic.gdx.backends.lwjgl.LwjglApplication.mainLoop(LwjglApplication.java:149)
at com.badlogic.gdx.backends.lwjgl.LwjglApplication$1.run(LwjglApplication.java:126)
If possible, adding a config and delegating the turn-on/off to that would probably be sensible.