Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
When I say the Clock glitched out, the pointer was on Autumn while the clock said Winter, the next day the clock was fixed.
https://pastebin.com/NwXXr6Qd
LUA ERROR stack traceback:
E:/SteamLibrary/steamapps/common/dont_starve/data/../mods/workshop-298407615/scripts/widgets/seasonclock.lua:64 in (field) _ctor (Lua) <11-82>
self =
shown = true
inst = 108740 - (valid:true)
focus = false
hands = Image - ../mods/workshop-355134941/images/hud.xml:clock_hand.tex
children = table: 2FEFC760
DARKEN_PERCENT = 0.9
focus_target = false
adjustedForDay = false
rim = Image - ../mods/workshop-355134941/images/hud.xml:clock_rim.tex
enabled = true
focus_flow_args = table: 2FEFC3A0
callbacks = table: 2FEFC710
name = SeasonClock
anim = UIAnim
focus_flow = table: 2FEFC5F8
base_scale = 1
adjustedForNight = false
segs = table: 2FEFCD28
autumn_color_option = 100096 - waan (valid:true)
winter_color_option = false
spring_color_option = function - @E:/SteamLibrary/steamapps/common/dont_starve/data/../mods/workshop-574636989/modmain.lua:186
summer_color_option = nil
hover_text_option = nil
hover_font_size = nil
season_font_size = nil
text_to_display = nil
totalDaysInYear = 180
summerLength = 40
autumnLength = 50
winterLength = 40
springLength = 50
sc = 1
segscale = 0.3
numsegs = 180
segmentDegree = 2
E:/SteamLibrary/steamapps/common/dont_starve/data/scripts/class.lua:181 in () ? (Lua) <171-184>
class_tbl = table: 38E9C7C8
arg = nil
obj = SeasonClock