Project Zomboid

Project Zomboid

Dirtiness Sickness
Falcone 4 Aug, 2023 @ 2:42am
Polish translation
Full polish translation of mod (but not perfect). "!'' next to a line means I wasn't able to translate it or I'm not sure about the translation, or I didn't understand what it meant.



Moodles_PL {
Moodles_DirtinessSickness_Bad_lvl1 = "Brudny",
Moodles_DirtinessSickness_Bad_desc_lvl1 = "Nieprzyjemnie brudny.",
Moodles_DirtinessSickness_Bad_lvl2 = "Bardzo brudny",
Moodles_DirtinessSickness_Bad_desc_lvl2 = "Skąpany w brudzie. Ryzyko choroby.",
Moodles_DirtinessSickness_Bad_lvl3 = "Ohydny",
Moodles_DirtinessSickness_Bad_desc_lvl3 = "Uczucie rozwijających się drobnoustrojów, swędzenie i odór. Duże ryzyko choroby",
Moodles_DirtinessSickness_Bad_lvl4 = "Odrażający",
Moodles_DirtinessSickness_Bad_desc_lvl4 = "Czystość i ogłada jest tylko wspomnieniem. Ekstremalne ryzyko choroby",
}



Sandbox_PL = {
Sandbox_DirtinessSickness = "Brudna Choroba",
Sandbox_DirtinessSickness_DecreasePerHour = "Spadek na godzinę",
Sandbox_DirtinessSickness_DecreasePerHour_tooltip = "O ile co godzinę zmniejsza się wartość nastroju\nWartość początkowa to 1,0, 0,0 jest najniższa.",
Sandbox_DirtinessSickness_IncreaseSicknessAmt = "Wzrost wartości choroby",
! Sandbox_DirtinessSickness_IncreaseSicknessAmt_tooltip = "Wartość dodawana do poziomu choroby, kiedy graczowi nie uda się choroba/ godzina",
Sandbox_DirtinessSickness_SicknessCap = "Limit choroby",
Sandbox_DirtinessSickness_SicknessCap_tooltip = "Wartość ograniczająca chorbę, która wynika z tego moda. (90,1+ to gorączka).",
Sandbox_DirtinessSickness_DirtinessToTickUp = "Ilość brudu do aktywacji",
Sandbox_DirtinessSickness_DirtinessToTickUp_tooltip = "Ilość brudu wymagana, aby nastrój zaczął podnosić się w wartości\nDziała to w zależności od każdej części ciała, gdzie wartość 0 oznacza całkowicie czysty, a 1 całkowicie brudny.\nJest 17 części ciała.",
Sandbox_DirtinessSickness_LowThreshold = "Niski próg",
Sandbox_DirtinessSickness_LowThreshold_tooltip = "Wartość wymagana do pojawienia się pierwszego poziomu nastroju.",
! Sandbox_DirtinessSickness_LowSickChancePerHour = "Niskie prawdopodobieństwo zachorowania / godzina",
Sandbox_DirtinessSickness_LowSickChancePerHour_tooltip = "Procentowa szansa na zachorowanie na godzinę przy niskim progu.",
Sandbox_DirtinessSickness_MediumThreshold = "Średni próg",
Sandbox_DirtinessSickness_MediumThreshold_tooltip = "Wartość wymagana do pojawienia się drugiego poziomu nastroju.",
! Sandbox_DirtinessSickness_MediumSickChancePerHour = "Średnie prawdopodobieństwo zachorowania/godzina",
Sandbox_DirtinessSickness_MediumSickChancePerHour_tooltip = "Procentowa szansa na zachorowanie na godzinę przy średnim progu.",
Sandbox_DirtinessSickness_HighThreshold = "Wysoki próg",
Sandbox_DirtinessSickness_HighThreshold_tooltip = "Wartość wymagana do pojawienia się trzeciego poziomu nastroju.",
! Sandbox_DirtinessSickness_HighSickChancePerHour = "Wysokie prawdopodobieństwo zachorowania/godzina,
Sandbox_DirtinessSickness_HighSickChancePerHour_tooltip = "Procentowa szansa na zachorowanie na godzinę przy wysokim progu.",
Sandbox_DirtinessSickness_CriticalThreshold = "Krytyczny próg",
Sandbox_DirtinessSickness_CriticalThreshold_tooltip = "Wartość wymagana do pojawienia się czwartego i ostatniego poziomu nastroju.",
! Sandbox_DirtinessSickness_CriticalSickChancePerHour = "Krytyczne prawdopodobieństwo zachorowania/godzina",
Sandbox_DirtinessSickness_CriticalSickChancePerHour_tooltip = "Procentowa szansa na zachorowanie na godzinę przy krytycznym progu.",
}


UI_PL = {
!(strong as an ox) UI_trait_AT_BeastOfBurden = "Silny jak wół",
UI_trait_AT_BeastOfBurden_desc = "Jesteś dobrze zbudowany, idealnie nadajesz się do podnoszenia ciężarów."
UI_trait_AT_Bug-o-ssieur="Robak-o-ssieur",
UI_trait_AT_Bug-o-ssieur_desc= "Nie wzrasta niezadowolenie podczas jedzenia insektów.",
UI_trait_AT_BullRush="Pęd byka",
UI_trait_AT_BullRush_desc= "Podczas sprintu, przewracaj zombie kosztem dodatkowej wytrzymałości."
UI_trait_AT_Carnivore = "Mięsożerca",
! UI_trait_AT_Carnivore_desc = "Pozytywne statystyki produktów mięsnych są o wiele większe, jednak roślinych mniejsze.<br>Mięso nie wywołuje zatrucia (z wyjątkiem zgniłej żywności).",
UI_trait_AT_Carpenter = "Instynktowny stolarz",
UI_trait_AT_Carpenter_desc = "Stolarstwo +1",
UI_trait_AT_CarrionEater = "Padlinożerca",
UI_trait_AT_CarrionEater_desc = "Pozytywne statystyki zgniłego mięsa są o wiele większe, dodatkowo zgniłe mięso nie powoduje zatrucia",
UI_trait_AT_Digitigrade = "Palcochód",
! UI_trait_AT_Digitigrade_desc = "Twoje nogi nie są do końca wyprostowane, co zwiększa siłę twoich wykroków.<br>+1 Bieganie."
UI_trait_AT_Exclaimer = "Krzykacz",
UI_trait_AT_Exclaimer_desc = "Kiedy jesteś spanikowany, masz dobrą okazję, by wyrazić swój strach.",
! UI_trait_AT_FeralBody = "Zdziczałe ciało",
! UI_trait_AT_FeralBody_desc = "Jak zdziczały, jesteś silniejszy, ale mniej zwinny.",
UI_trait_AT_FeralDigestion = "Zwierzęcy żołądek",
UI_trait_AT_FeralDigestion_desc = "Winogrono, cebula, czekolada, guma, alkohol i kofeina zatruwają cię.<br>(Nie jest to w pełni wyczerpująca lista szkodliwych produktów. Uważaj, czym karmisz swojego pupila!)",
! UI_trait_AT_FoodMotivated = "Motywacyjna żywność",
UI_trait_AT_FoodMotivated_desc = "Jedzenie sprawia, że jesteś nieznacznie bardziej zadowolony oraz nieznacznie mniej znudzony;<br>Psia karma nie wywołuje niezadowolenia .",
UI_trait_AT_Herbivore = "Roślinożerca",
! UI_trait_AT_Herbivore_desc = "Pozytywne statystyki produktów roślinnych są o wiele większe, jednak mięsnych mniejsze.<br>Roślinny nie powodują zatrucia (z wyjątkiem zgniłej żywności).",
UI_trait_AT_Hooves = "Kopytny",
UI_trait_AT_Hooves_desc = "Nogi niczym kopyta. Twoich stóp nie da się zadrapać, zranić ani ugryźć.<br>+1 Zwinność",
! UI_trait_AT_Immunity = "Odporność Anthro",
UI_trait_AT_Immunity_desc = "Prawdopodobieństwo infekcji wirusem jest bardzo małe, nawet od ugryzień.",
UI_trait_AT_Lonely = "Samotny",
UI_trait_AT_Lonely_desc = "Potrzebujesz towarzystwa. Czas spędzony z dala od innych czyni cię nieszczęśliwym."
UI_trait_AT_NaturalTumbler = "Naturalny akrobata",
UI_trait_AT_NaturalTumbler_desc = "Obrażenia i dotkliwość twoich upadków jest zmniejszona.",
UI_trait_AT_Paws = "Kocie łapy",
UI_trait_AT_Paws_desc = "Masz kocie stopy, które sprawiają, że poruszasz się ciszej.<br>+1 Skradanie<br>+1 Ciche chodzenie",
UI_trait_AT_Slinky = "Sprężysty",
UI_trait_AT_Slinky_desc = "Przechodź przez przejścia, przeskakuj ogrodzenia oraz otwieraj i zamykaj kontenery znacznie szybciej.",
UI_trait_AT_Stinky = "Śmierdzący",
UI_trait_AT_Stinky_desc = "Śmierdzisz. Zwracasz większa uwagę zombie, inni gracze mogą komentować twój brak higieny osobistej.",
UI_trait_AT_Tail = "Ogoniasty",
UI_trait_AT_Tail_desc = "Twój ogon pozwala biegać z większą równowagą, zmniejszając ryzyko potknięcia."
UI_trait_AT_Torpor = "Odrętwienie",
UI_trait_AT_Torpor_desc = "Wciąż dotknięty zimą, masz mniejszą wytrzymałość podczas mroźniejszych miesięcy."
UI_trait_AT_UnwieldyHands = "Dziurawe ręce",
UI_trait_AT_UnwieldyHands_desc = "Czynności wymagające precyzji są wolniejsze.",
UI_trait_AT_VestigialWings = "Szczątkowe Skrzydła",
UI_trait_AT_VestigialWings_desc = "Masz wystarczająco rozwinięte skrzydła, aby nie odnieść obrażeń od upadku.",
}
Last edited by Falcone; 4 Aug, 2023 @ 2:45am
< >
Showing 1-3 of 3 comments
Badonn  [developer] 6 Aug, 2023 @ 9:13pm 
Thank you so much! I'll put an update in for this soon.
Badonn  [developer] 9 Aug, 2023 @ 10:31pm 
It's been put in! Thanks again
Badonn  [developer] 2 Jan @ 7:36pm 
Hi Falcone, the translation files had to be updated for b42. Let me know if you're available to do more translation to Polish!
< >
Showing 1-3 of 3 comments
Per page: 1530 50