Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
Fixed "Death portal duplication".
Fixed sounds/models (tested with only Portal 2 mounted - works fine).
Added "Trace Masks" (now you can shot portal through grates).
Changed "Portal Camera" FOV.
Portal placement fix.
You can remove your portals by typing "portalmod_clearportals" to console.
Emancipation Grid moved from "Portal 2" tab to "Portal". (I don't know why
Added new "Portal Ring".
Fixed teleporting-hitboxes.
Fixed portal resizing.
Testing Post-Process fix (may not work).
Added "Reload key portal cleanse".
Fixed vehicle teleporting bug.
Added pickup function.
Added cleanse effect.
Added new player teleport effect.
Added portal-pickup function.
Fixed some sound bugs.
Updated prop_portal & Emancipation grid ents.
[WIP] Weapon icon.
Added ignore-prop function.
Get out you both.
https://github.com/bliptec/world-portals