Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
For scout second, slot for medic ________ slot
or maybe replacing the syringe gun because i doesnt do much damage
Extinguish fires
+ 70% Fire resistance
Afterburn Immunity
- 20 hp
20 sec duration
sandwich recharge time
+extinguihes fires
+fire immunity for 20 secs
+ sugar rush: +25% speed but 10% increased damage tooken
on secondary fire
+extenguishes fire
+when thrown, 100% to slow an enemy by -25%
+can get regen from ammo pickups
- 25% increased recharge rate
+Extinguishes flames
+Sugar rush speed boost, liked that idea :)
If thrown:
+Slows the target it hits for a short period
+Can extinguish flames on an ally if thrown at them
+If it collides with a surface, it will stick to where it hit and will serve as a small health pickup for either team until it eventually dissapears
--------------------------
-25% Speed Reduction
+ Can Extinguish Allies
+ Can Reveal Enemy Spies
Melee Medic Is Life
Syringe Gun Is Poweful af
Wrong in every aspect.
any enemy hit by you will freeze for 2 seconds and will take 25% more damage while frozen
can only use bat
last for 8 seconds