Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
For scout second, slot for medic ________ slot
or maybe replacing the syringe gun because i doesnt do much damage
Extinguish fires
+ 70% Fire resistance
Afterburn Immunity
- 20 hp
20 sec duration
sandwich recharge time
+extinguihes fires
+fire immunity for 20 secs
+ sugar rush: +25% speed but 10% increased damage tooken
on secondary fire
+extenguishes fire
+when thrown, 100% to slow an enemy by -25%
+can get regen from ammo pickups
- 25% increased recharge rate
+Extinguishes flames
+Sugar rush speed boost, liked that idea :)
If thrown:
+Slows the target it hits for a short period
+Can extinguish flames on an ally if thrown at them
+If it collides with a surface, it will stick to where it hit and will serve as a small health pickup for either team until it eventually dissapears
--------------------------
-25% Speed Reduction
+ Can Extinguish Allies
+ Can Reveal Enemy Spies
Melee Medic Is Life
Syringe Gun Is Poweful af
Wrong in every aspect.
any enemy hit by you will freeze for 2 seconds and will take 25% more damage while frozen
can only use bat
last for 8 seconds