ติดตั้ง Steam
เข้าสู่ระบบ
|
ภาษา
简体中文 (จีนตัวย่อ)
繁體中文 (จีนตัวเต็ม)
日本語 (ญี่ปุ่น)
한국어 (เกาหลี)
български (บัลแกเรีย)
Čeština (เช็ก)
Dansk (เดนมาร์ก)
Deutsch (เยอรมัน)
English (อังกฤษ)
Español - España (สเปน)
Español - Latinoamérica (สเปน - ลาตินอเมริกา)
Ελληνικά (กรีก)
Français (ฝรั่งเศส)
Italiano (อิตาลี)
Bahasa Indonesia (อินโดนีเซีย)
Magyar (ฮังการี)
Nederlands (ดัตช์)
Norsk (นอร์เวย์)
Polski (โปแลนด์)
Português (โปรตุเกส - โปรตุเกส)
Português - Brasil (โปรตุเกส - บราซิล)
Română (โรมาเนีย)
Русский (รัสเซีย)
Suomi (ฟินแลนด์)
Svenska (สวีเดน)
Türkçe (ตุรกี)
Tiếng Việt (เวียดนาม)
Українська (ยูเครน)
รายงานปัญหาเกี่ยวกับการแปลภาษา
+20% fire rate
-30% damage
-15% Reload Speed
-40% Clip Size
Does not require ammo
?% more accuracy
?% less ammo capacity
?% longer reload time
+ Instant Kill
+ All Crits
+ Infinite reserve ammo
- 1 Bullet in a round
- No random critical hits
Balanced, no?
+increased firespeed
+faster reload speed
-less ammo
-possibly less damage
-Vulnerable to Potatos
- Shots deal 25% less damage.
- Shots leave a small orange tracer line that fades after .5 of a second.
+33% clip size
-10% accuracy
-10% damage
alt-fire= activates laser
laser battery 10 second
boost accuracy by 60%
crits on head shot
20 second charge time
when laser battery is used reduce fire rate by 40%, until laser battery is fully charged
+20% rate of fire
+10% accuraccy (due to having a laser)
+10% ammo
\/ Cons
-5% damage
-25% clip size
-Loud gun
:)
+20% damage bonus
+40% accuracy
-55% clip size
-20% firing speed
-30% reload speed
Deals only 20% damage to buildings
the building idea is interesting
+Alt-Fire: When meter is at 100%, shots bullets that "electrocutes" and stuns enemies.
-No random critical hits.
DUH!
Maybe valve might take our idea and balance it.
+10% clip
+20% Damage
-50% max health on wearer