Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
I have been troubled by this thing for a year, and tried a lot of things, like adding a surface between the kerb seams, but nothing worked.
The existing problem is that under certain circumstances, when the vehicle's chassis contacts the road shoulder, it will be judged as an impact.
I really don’t know any good way to solve it, unless the exit kerb with a height difference is changed to a completely flat kerb, so in the end I released the unmodified version.
The places where I encountered the same problems during testing include the following:
Turn 1 into & apex (A480 LMH), Turn 8 apex (F1 AM 22), Turn 13 exit as same as video (A480 LMH).
If necessary, I will change the kerb to a completely flat version in the next update.