Εγκατάσταση Steam
Σύνδεση
|
Γλώσσα
简体中文 (Απλοποιημένα κινεζικά)
繁體中文 (Παραδοσιακά κινεζικά)
日本語 (Ιαπωνικά)
한국어 (Κορεατικά)
ไทย (Ταϊλανδικά)
Български (Βουλγαρικά)
Čeština (Τσεχικά)
Dansk (Δανικά)
Deutsch (Γερμανικά)
English (Αγγλικά)
Español – España (Ισπανικά – Ισπανία)
Español – Latinoamérica (Ισπανικά – Λατινική Αμερική)
Français (Γαλλικά)
Italiano (Ιταλικά)
Bahasa Indonesia (Ινδονησιακά)
Magyar (Ουγγρικά)
Nederlands (Ολλανδικά)
Norsk (Νορβηγικά)
Polski (Πολωνικά)
Português (Πορτογαλικά – Πορτογαλία)
Português – Brasil (Πορτογαλικά – Βραζιλία)
Română (Ρουμανικά)
Русский (Ρωσικά)
Suomi (Φινλανδικά)
Svenska (Σουηδικά)
Türkçe (Τουρκικά)
Tiếng Việt (Βιετναμικά)
Українська (Ουκρανικά)
Αναφορά προβλήματος μετάφρασης
I have been troubled by this thing for a year, and tried a lot of things, like adding a surface between the kerb seams, but nothing worked.
The existing problem is that under certain circumstances, when the vehicle's chassis contacts the road shoulder, it will be judged as an impact.
I really don’t know any good way to solve it, unless the exit kerb with a height difference is changed to a completely flat kerb, so in the end I released the unmodified version.
The places where I encountered the same problems during testing include the following:
Turn 1 into & apex (A480 LMH), Turn 8 apex (F1 AM 22), Turn 13 exit as same as video (A480 LMH).
If necessary, I will change the kerb to a completely flat version in the next update.